5 клас
Шановні п"ятикласники!
Перегляньте відео: Історія України за 10 хвилин і спробуйте написати статтю "Справжні герої України"до Вікіпедії. Для статті використайте інформацію отриману при перегляді.
Підсумкова робота на тему: Усе має минуле.
Для виконання завдання прочитайте §24 підручника і виконайте завдання практичної роботи на сторінці 138, як висновки до роботи дайте відповіді на питання сторінка 138 (рубрика Пригадайте)
6 клас
Римська республіка (завдання письмової роботи)Для тих, хто виконав завдання з теми "Римська республіка" - наступний крок до успіху. Необхідно самостійно створити завдання для перевірки знань з теми "Культура Римської імперії". Допоможе виконати завдання - відеоурок: Культура Римської імперії (відеоурок)
ІДЕМО ДАЛІ...
Тепер ви познайомитесь з Римською імперією в І-ІІст. Опрацюйте §48 підручника та відеоурок Римська імперія в І-ІІст. . Створіть на папері формату А4 колаж "Римські імператори І-ІІ ст.". А для працьовитих - спробуйте виконати практичне завдання (ст. 182 підручника), вам допоможуть: карта Римської імперії та контурна карта.
Тема: Виникнення християнства
Прочитати § 51 і відповісти на запитання:
- що нового ви дізналися про християнство?
- чому, на вашу думку, християнство з'явилося саме в Римській імперії?
відповіді можна присилати в письмовій формі (якість знімку!!!), або відповісти усно в телефонному режимі.
Тема: Падіння Західної Римської імперії.
Прочитайте §52, 53. Ви дізнаєтесь, що представляла собою Римська імперія в 4-5 століттях. щоб закріпити матеріал перегляньте відеоурок Падіння Римської імперії та виконайте завдання:
1. Складіть кросворд з іменами що представлені у хмаринці на 204 сторінці підручника.
2. Визначте і запишіть пиричини загибелі Західної Римської імперії і поясніть чому саме цю причину ви написали першою.
Тема: Давні слов'яни.
Прочитайте §54-56 і дайте відповідь на питання: Чи справді давні слов'яни є предками українського народу. відповідь аргументуйте конкретними прикладами з життя антів і склавинів. Для допомоги: Слов"яни в 1-8 столітті та Давні слов"яни
Підсумкова робота на тему: Досягнення цивілізацій Стародавнього світу
Виконуємо практичне завдання ст. 222
7 клас
Історія України
Шановні семикласники!
Приступаєио до знайомства з останньою темою курсу "Українські землі в складі Великого князівства Литовського та інших держав (друга половина 14-15 століття)" Вам необхідно прочитати § 21-23 з підручника, вивчити карту Україна в 14 столітті і виконати Домашнє завдання
виконані роботи пересидайте за електронною адресою: lilirudenkov@gmail.com
lilirudenkov@gmail.com |
Щоб перевірочна робота була зарахована в повному об'ємі необхідно виконати всі попередні завдання.
Перевірочна робота: "Середньовічна історія України та її внесок в загальноєвропейську спадщину" ( у відповіді навести приклади з історії україни та всесвітньої історії).
Всесвітня історія
Для ознайомлення з наступною темою вам необхідно опрацювати § 16 та 17, переглянути відеоурок Країни Центральної та Східної Європи та виконати завдання до § 16 домашнє завдання .
Після опрацювання § 17 спробуйте підготувати презентацію до виступу : "Формування Московської держави на теренах Північно-Східної Русі"
Далі...
Читаємо § 18-20 і створюємо колаж "Країни Сходу в Середньовіччі"
8 клас
Історія України
Учням 8-го класу необхідно опрацювати 29, 30, 31, 32 параграфи підручника з історії України, переглянути два відеоуроки (за посиланням нижче).
Урок 13 Урок 14
Результатом виконаної роботи стане заповнення таблиці домашнє завдання. Значно допоможе у виконанні роботи карта, якою можна скористатись за посиланням: карта
Підсумкова робота на тему: "Україна в ранньомодерну добу та її внесок в загальноєвропейську спадщину" (робота є узагальненням за курс 8-го класу і може бути виконана в будь-якій формі)
Всесвітня історія
Нагадую, що ви готуєте презентацію за матеріалами §19,20. Для прикладу перегляньте:
Для опрацювання даної теми читаємо § 22-25 і здійснюємо самоперевірку за завданнями ст. 223-224 результати пересилаємо вчителю.
9 клас.
Історія України
Перегляньте, будь-ласка, презентацію. Це вам допоможе виконати письмове завдання.
Тема: Повсякденне життя та культура середина 19 - початок 20 століття.
Завдання: опрацювати § 30-33, переглянути відео Культура поч 20ст, та Відеоурок Культура України сформулюйте відповідь на питання:
Фактами доведіть або спростуйте твердження - українська культура кінця 19-початку 20-го століття не поступалася кращим зразкам світової культури.
Відповідь має бути зроблена в письмовому або відео-режимі.
Підсумкова робота на тему: "Довге ХІХ століття"
Підготуйте презентацію або колаж про досягнення людства в ХІХ столітті, об'єднавши знання з всемвітньої історії та історії України.
Всесвітня історія
Тема: Міжнародні відносини друга половина 19-початок 20ст.
Завдання: прочитати §26, переглянути
відеоурок1, відеоурок 2 та зробити висновок:
Чи справді європейські держави готувалися до війни? (думку підтвердити прикладами)
Тема: Розвиток культури і повсякденне життя (кінець 18-початок 20ст)
Завдання: опрацювати §27,28; переглянути відео Наука і техніка та виконати зд.11 ст.246 та зд.4,5 ст. 248 підручника
Правознавство
Пригадайте основні положення кримінального, адміністративного і цивільного права. Застосуйте знання на практиці: Юридичні задачі
Підсумкова робота на тему: "Якщо право - це професія"
Прочитати§25-27 створити колаж на тему юридичних професій і як їх можна отримати.
10 клас
Історія України
УВАГА!
Для учнів 10-го класу переглянути відеолекції "Історія в історіях" №35-41 та виконати тести з даної теми. (відео можна переглянути на каналі Ютюб, або на платформі ЕдЕра)
Радянська модернізація УкраїниЗахідноукраїнські землі 1921-39
Культура України 1917-41рр
Підсумкова робота на тему: "Друга світова війна"
Прочитайте розділи підручника з історії України та всесвітньої історії присвячені даній темі. Перегляньте відео: Україна в ДСВ Украіна в ДСВ. Виконайте навчальний проект: Друга світова війна - найкривавіший збройний конфлікт в історії людства. ( При виконанні роботи використайте знання з історії України та всесвітньої історії)
Всесвітня історія
Тема: Передумови Другої світової війни.
Для опрацювання теми прочитати § 25-27, переглянути відео Політика умиротворення та Причини Другої світової війни та відповісти на проблемне питання:
Доведіть фактами, що уникнути війни в Європі було неможливо.
Тема: Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період.
Для вивчення даної теми опрацюйте підручник § 35 та перегляньте відео Світова культура в 30-ті роки ХХст Створіть тести для опитування з даної теми.
Немає коментарів:
Дописати коментар